9. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ.

-Παράτα τα, πήγαινε για ύπνο, είπε ο Ντόριαν Γκραίη στον Συγγραφέα.
-Βάλε μου ένα διπλό, του απάντησε εκείνος.
-Και τι θα κάνεις;
-Δεν ξέρω. Άλλωστε δεν έχει σημασία.
-Δεν έχει λες;
-Όχι. Είμαστε νεκροί που μιλάνε με νεκρούς.
-Εγώ δεν είμαι άνθρωπος. Είμαι Σκιά.
-Πολλές φορές νομίζω πως και εγώ δεν είμαι άνθρωπος.
-Και τότε τι είσαι;
-Θεός. Δημιουργώ όλους εμάς.
-Λες πως χωρίς εσένα δεν υπάρχουμε;
-Ίσως να μην υπάρχουμε χωρίς τον Αναγνώστη. [Μα και αυτός ακόμα μου είπε να πάω για μπάνιο].

Υ.Γ. Άλογα της Θαλάσσης. Μονόκεροι και Γρύπες. Αμφίβαινες, Σφίγγες και Άρπυες.
Δράκοντες, Τιτάνες και Εκατόχειρες. Πλάσματα της Φωτιάς, της Γης, του Νερού και του Αέρα. Ο Κέρβερος με τα πενήντα του κεφάλια. Ο Φοίνικας. Ο Τάλως, ο μπρούτζινος φρουρός της Κρήτης. Πόρνες και ναυτικοί. Καταγώγια λιμανίσια. Μεγάλοι φιδωτοί αυτοκινητόδρομοι. Το εξάποδο άλογο του Όντιν. Το Φίδι του Βισνού. Οι Καλικάτζαροι. Τα Ζόμπι. Ο Μινώταυρος. Ο Λαγός της Σελήνης. Ειμαστε ξύπνιοι ή κοιμώμαστε;
Το Φως διαλύει το Σκοτάδι ή η Μεγάλη Νύχτα σκεπάζει την Μέρα;

Ο James Douglas Morrison πέθανε στις 3 Ιουλίου 1971 στο Παρίσι. Είναι θαμμένος στο νεκροταφείο Περ Λασέζ παρέα με μερικά απ’τα καλύτερα παιδιά του Σύμπαντος. Πάνω στον τάφο του είναι γραμμένη με κεφαλαία Ελληνικά η αμφίσημη φράση «ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΔΑΙΜΟΝΑ ΕΑΥΤΟΥ». Για χάρη του σήμερα μιλάν ο Νίκος Καββαδίας, ο Κώστας Καρυωτάκης, ο Μ. Καραγατσης, ο Μπέρτολ Μπρεχτ, ο Βλαντιμίρ Μαγιακόφκυ, ο Σαρλ Μπωντλαίρ, ο Λουκιανός και ο Χόρχε Λουϊ Μπόρχες.
Το 2 (Το τέλος της Νύχτας), είναι βασισμένο στο ποιήμα του Μπωντλαίρ «Οι Φάροι».
Καληνύχτα.


Επιστροφη στην κεντρικη σελιδα